.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقای وزیراقتصاد؛فرزندانمان را خجالت زده کردید
رئیس اتحادیه لبنیات فروشان تهران گفت: اگر قرار است صنف ما نابود شود، بگویید لباس سیاهمان را بر تن کرده و عزادار آن شویم. اگرمؤسسه مالی مجوز ندارد، دودش باید به چشم ماست‌بندها برود؟
شمال نیوز: رجبی، رئیس اتحادیه لبنیات فروشان تهران نسبت به سخنان وزیر اقتصاد که روز گذشته در همایش  "همدلی و هم‌زبانی دولت و بخش خصوصی" مطرح شده و بیان کرده بود که "امروز یک ماست بندی هم برای آغاز به کار خود باید مجوز بگیرد چه برسد به موسسات مالی و اعتباری"، گفت: از شب گذشته که بخشی از سخنان آقای طیب نیا از بخش خبری 20:30 پخش شده است، بیش از 60 تماس از اعضا اتحادیه صورت گرفته است که همگی با رنجش زیاد از سخنان وزیر اقتصاد گلایه کرده‌اند.

وی افزود: وزیر اقتصاد با این جمله‌، ماست‌بندی را شغلی بی‌ارزش و پایین به حساب آوردند که هیچ سودی به جامعه نمی‌رساند و بود و نبودش برای جامعه فرقی ندارد، این در حالی است که این قشر زحمتکش به شغل خود علاقه داشته و با سود کم مشقت‌های آن را نیز تحمل می‌کنند.

رجبی تصریح کرد: تا به حال چند تن از ماست‌بندها در کنار دیگ‌های شیر دچار سوختگی شده‌اند، درست نیست که با این سخنان عرصه را بیش از گذشته بر آنان تنگ کنیم. با این حرف وزیر از این پس، حتی فرزندان ما خجالت می‌کشند که در مدارس و نزد همکلاسی‌های خود شغل پدرشان را مطرح کنند.

وی با بیان این که حرف آقای وزیر سخنی غیرمسئولانه بوده است، گفت: تا به حال که موقعیت و شرایط برای صنف ما خوب نبوده از این پس نیز با چنین برخوردهایی مسلما باید منتظر ناکامی‌های بیشتری باشیم.اگر قرار بر نابودی این صنف است، بگویید تا ما که اعضا آن هستیم، لباس سیاه بر تن کنیم و آماده عزاداری برای آن شویم.

رجبی در پایان خاطرنشان کرد: سؤال من از جناب وزیر این است که اگر مؤسسه ای مالی و اعتباری مجوز ندارد چرا دودش باید به چشم ماست بندی که قشری ساده و بی غل و غش است برود.

گفتنی است وزیر اقتصاد روز گذشته در همایش "همدلی و هم‌زبانی دولت و بخش خصوصی" در اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد، امروز یک ماست بندی هم برای آغاز به کار خود باید مجوز بگیرد چه برسد به موسسات مالی و اعتباری. این سخنان شب گذشته در خبر 20:30 از شبکه دوم پخش شده است. /250نسیم
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 ارديبهشت 1394
السلام علیک اقای ماست ماستبندیان.من از طرف وزیر از شما عیال و فرزندان دلبند و شیرین چون ماستتان عذر میخوام

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.217 seconds.